zaterdag 25 juni 2011

BuyInCoins Bestelling

Twee weken geleden besloot ik een bestelling bij de webshop BuyInCoins te plaatsen. Het assortiment is gigantisch, ze verkopen er werkelijk alles: van computers tot oogschaduw palettes en van ondergoed tot neppe ray-ban brillen. Bovendien zijn de verzendkosten gratis en de producten goedkoop.

Een paar dagen geleden kreeg ik de bestelling binnen, ik was een beetje bang dat de dingen die ik besteld had crap waren maar niets was minder waar: ik ben er super blij mee!


Als eerste zie je op de foto twee doosjes nepwimers, in één doosje zitten 10 wimpers en ze zijn rond de 1 euro (!)  per stuk, er zit geen lijm bij. Ik heb ze uitgetest en ik vindt ze erg fijn!




Daar naast liggen tien nagelvijlen, ze kosten rond de 2 euro.
De vijlen doen hun werk prima, er zit een ruwe kant aan en een minder ruwe.

Daar onder ligt een setje kwasten, die waren 3,30 euro. Ik vind het erg jammer dat er op de site niet staat vermeld dat de kwasten van dierenharen gemaakt zijn, als ik dat had geweten had ik ze niet gekocht. Wat dan wel weer fijn is is dat er groot op staat dat de kwasten 100% animal cruelty free zijn :)
Verder vind ik ze erg fijn, vooral de kleinste, daarmee breng ik super makkelijk poeder aan.

Het tweede kwastensetje is niet van dierenharen gemaakt en 1,50 euro.
Van deze vind ik beide oogschaduw kwastje het fijnst, ik gebruik ze nu dagelijks.


Ik had ook een lippenbalsem van het merk carmex besteld in de geur cherry. Ik vind hem niet zo fijn, de geur is niet lekker, het ruikt naar plastic. Hij was 1 euro.

Dan een super schattig spiegeltje, hij heeft de vorm van een oreo koekje.. cute! 
Van binnen zit een klein kammetje. Het spiegeltje was 1 euro.



I saved the best for last.. Dit is mijn eerste palette en ik vind hem geweldig! Ik was bang dat dit shimmer palette geen goede pigmentatie zou hebben maar hij overtrof mijn verwachtingen. 
Ik zal binnenkort een uitgebreider stukje met swatches posten hierover, hij was 8 euro.



Verder had ik nog super leuke oordopjes gekocht maar die ben ik vergeten op de foto te zetten.
xxxIsabel




1 opmerking: