woensdag 8 juni 2011

EOTD: Green Butterfly

Vandaag besloot ik met mijn nieuw gekochte nepwimpers een look te maken, aangezien er vlindertjes op de wimpers zitten en groen mijn lievelingskleur is was het al snel besloten dat dat het thema werd.


Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:



De twee pigment oogschaduws die ik het meest heb gebruikt:




De Miss Sporty oogschaduw heb ik hier al eens gereviewed, hij is zoo mooi!


De onderste is van Gosh in de kleur apple jam, hij is niet heel geweldig gepigmenteerd maar met een oogschaduw basis is het wel te doen.


Van het NYC palette 'Smokey Blue' heb ik alleen de donkerbruine kleur gebruikt.

De wimpers: 

Dan de look, ik vond het best lastig omdat ik meestal geen oogschaduw draag, maar uiteindelijk vind ik het zelf voor een beginner nog best goed gelukt!





xxxIsabel

1 opmerking: