vrijdag 25 maart 2011

NYC Individual Eyes Palette

Vandaag een review over het NYC individual eyes palette van 4.99,-
Toen ik pas de kruidvat door liep zag ik het nieuwe NYC schap staan, het was duidelijk pas net neergezet.
Voor zover ik heb gezien zijn de oogschaduw kleurtjes, de mascara en de nepwimpers de leukste producten van NYC, de nagellak kleuren vond ik niet heel bijzonder.


Dit palette viel me gelijk op, de kleuren zien er in het doosje prachtig uit en er zit een highlihter en een primer in, ideaal dus voor op vakantie.
Het paletje is voor blauwe ogen bedoeld, ze hebben er ook een voor groene ogen maar daar komt later een review over.
Op de achterkant van het doosje staat een manier hoe je de oogschaduw op kan brengen.


Zoals je ziet is het pigment erg goed, ik heb ze allemaal met de primer aangebracht.
Ik vind zelf de donkere taupe kleur het mooist.
De highlighter is erg fijn en je kan hem uiteraard ook op je gezicht gebruiken.



Conclusie: Een erg fijn oogschaduw palette, zeker voor 4.99,-
Ik ben benieuwd of het palette voor groene ogen ook zo fijn is!

xxxIsabel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten