maandag 28 maart 2011

Review: John Frieda Brilliant Brunette

Vandaag een review over de Brilliant Brunette shampoo en conditioner van John Frieda.
De producten zijn in de meeste drogisten te krijgen, John Frieda is over het algemeen geen goedkoop merk en echt budgetproof vind ik het dan ook niet.
Ik gebruik deze producten nu ongeveer een maand en ik vind ze erg fijn, ze maken absoluut hun belofte waar.


Als eerste de shampoo, deze zit in een tube van 250ml en is 8.99,-
Deze shampoo doet precies wat er op de verpakking staat, hij geeft mijn haar een prachtige glans en de bruine kleur komt mooier uit.
Een nadeel is dat mijn haar na het wassen een beetje stug voelt en klit, maar daar helpt de conditioner tegen.

Dan de conditioner, ook deze zit in een tube van 250ml en is 8.99.
De conditioner geeft net zo als de shampoo wat glans en maakt mijn haar heel zacht.

Conclusie: 
Fijne producten maar nog fijner in combinatie! als je een van de 2 wilt kopen zou ik voor de shampoo gaan en daar een goedkopere conditioner bij kopen.

xxxIsabel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten