donderdag 24 maart 2011

Kruidvat Natures Grapefruit Scrub.

Vandaag een review over de Kruidvat Natures Grapefruit Scrub.
De scrub kost 2.75,-
Ik verwachtte veel van deze scrub door de Body Fruit-lijn die kruidvat eerder uitbracht, ik heb alle producten uit deze lijn en ik vind ze heerlijk.


De scrub zit in een redelijk grote pot van 300ml.



 Onder de deksel zit een klein tweede 'dekseltje' dit is erg handig wanneer je de scrub in de douche gebruikt, je kan dan snel het dekseltje er weer op doen zodat er geen water in komt.
De geur is erg sterk, ik vind het wel lekker maar voor meiden die niet van grapefruit houden is dit niet geschikt.


Dan de substantie, het is een zeezoutscrub, dit scrubt over het algemeen wat harder.
Er zit erg weinig olie in de scrub waardoor je dus een flinke schep nodig hebt, ik vind dit niet heel erg aangezien de pot best groot is.

Als eerste scrubde ik mijn benen, dit ging prima en mijn huid voelde meteen zachter aan.
Daarna probeerde ik de scrub op mijn armen, dit ging een stuk minder goed..
De huid op mijn armen is een stuk gevoeliger, het scrubben deed pijn.

Conclusie:
Een prima scrub  voor 2.75,- maar niet geschikt voor de gevoelige huid.

xxx Isabel


Geen opmerkingen:

Een reactie posten