woensdag 20 april 2011

Mijn Favoriete HEMA Lipstick


Vandaag een post over mijn favoriete lipstick!
Deze roze lipstick van de HEMA heb ik al een tijdje en elke keer als ik hem op heb word ik vrolijk!
Het is op dit moment echt een trend om felle lipstick te dragen, het liefst met een nude ooglook.
De lipstick kost 2.50



De pigmentatie is geweldig! echt verrassend goed voor een budget lipstick!
Hij is niet heel makkelijk uitsmeerbaar, ik vind het zelf niet heel erg maar als je heel droge lippen hebt die snel barsten is het misschien wat minder.
De lipstick is matt, maar met wat lipgloss maak je hem zo weer glanzend.
Geen zin in heftige lippen? Dep de lipstick dan lichtjes op je lippen, zo krijg je mooie roze nude lippen.

Hij blijft ongeveer 6 uurtjes perfect zitten, ik heb de lipstick op een festival opgehad en daar heeft hij het de hele dag uitgehouden.

Conclusie:
Een hele fijne lipstick die erg budgetproof en geweldig gepigmenteerd is.
Ook erg fijn vind ik de UV-filter die erin zit, verbrande lippen zijn heel vervelend!

xxIsabel

1 opmerking: