zondag 10 april 2011

Mijn Favoriete Webshops

Altijd als ik mijn zakgeld en kleedgeld krijg check ik eerst mijn favoriete webshops.
Ik ben nooit heel gek op shoppen geweest omdat ik simpelweg bijna nooit met iets leuks thuis kom.
Bij de volgende webshops hebben de producten me nog nooit teleur gesteld, de verzendkosten zijn niet te hoog en de levertijd is ook prima.

Als eerste begin ik met de H&M webshop, bijna iedereen heeft denk ik wel eens een kijkje genomen hier, ik verwacht zelf op dit moment een pakketje van H&M, hier schrijf ik nog een shoplog over.
Bij de H&M webshop hebben ze kleding, accessoires, schoenen, lingerie en cosmetica.
Mijn favorieten van dit moment:




Dan New Look, een webshop die ik pas net heb ontdekt.
Toen ik een weekend in Londen was kwam ik deze winkel tegen, ik vond de kleding geweldig maar ik was door mijn geld heen en kon dus niets meer kopen. 
Eenmaal thuis aangekomen heb ik iets besteld bij de webshop en dat ging prima.
www.newlook.com


Een webshop waar ik maar heel zelden iets bestel is de webshop van CosmoGirl, je moet je voor deze shop inschrijven, je krijgt dan een paar keer per maand een mail.
In die mail staat een link naar een sample sale, deze duurt 48 uur en de producten kunnen uitverkocht raken, je moet er dus snel bij zijn.
Sinds gister kan je in de webshop kleding van lavaland kopen, ik vond 2 jurkjes leuk en wou er nog even over denken maar er is inmiddels al 1 jurkje uitverkocht!
http://www.cgshop.nl/


De jurkjes:



Dan de webshops waar ik beauty producten bestel:


Als eerste mijn all time favourite Yves Rocher!
Ik heb hier al vaak besteld en elke keer ben ik erg tevreden, ik verwacht nu een pakketje en daar schrijf ik nog een shoplog over.
Dit merk heeft een heel uitgebreid aanbod: gezichtsverzorging, make-up, parfum, lichaamsverzorging&zonnebrand, haarverzorging, en bad&douche.
Iets wat ik ook erg fijn vind is het feit dat Yves Rocher niet op dieren test!
http://www.yves-rocher.nl/control/main


Dan Boozyshop, een webshop met heel veel merken make up voor een lage prijs.
ik vind het zelf erg leuk dat ze hier NYX cosmetics verkopen, de lippenstiften zijn geweldig van dit merk!
Ook hebben ze veel paletten, onder andere het bekende 88palette.
Naast beauty hebben ze ook leuke sieraden, neem daar dus ook een kijkje.
http://www.boozyshop.nl/index.php
Mijn favorieten:


Round Lipstick120 Palette 3#Cotton CandyHaai






xxxIsabel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten