woensdag 4 mei 2011

Review: Miss Sporty Shimmer Dust Loose Oogschaduw



Vandaag een review over deze mooie oogschaduw van MissSporty in de kleur Goddes.
Ik heb zelf niet heel goede ervaring met het merk MissSporty, het is echt een merk voor jonge meiden met een laag budget en de kwaliteit was meestal crap.
Ik was laatst in de DIO en daar kwam ik toch weer in de verleiding om een product van dit merk te kopen, deze oogschaduw zag er immers wel héél mooi uit en was maar 2.99!


Eenmaal thuis bleek het pigment best goed te zijn! de verpakking van het product vind ik ook erg mooi, heel chic.
Ook vind ik het heel leuk dat de oogschaduw een naam heeft, zo onthoud je het product beter.


De kleur is goud met een beetje koper er door heen, een mooie kleur voor een nude look en ook als highlighter te gebruiken.
De houdbaarheid van de oogschaduw is redelijk, na een lange schooldag zit hij er niet meer perfect op, een oogschaduwbasis is dus handig.

Conclusie: Ik ben blij dat ik deze oogschaduw toch gekocht heb, de kleur is prachtig en hij is budgetproof.
Ik ga zeker vaker bij de producten van MissSporty kijken!

xxxIsabel

2 opmerkingen: