zaterdag 21 mei 2011

Shoplog 14 - 5 - '11

Vandaag een shoplog, Ik heb vorige week best veel spulletjes geshopt in Rotterdam.
Als eerste de niet-beauty dingen, ik heb trouwens ook nog een geruit blousje en 2 broeken gekocht maar die vond ik niet echt interessant om te laten zien.



Als eerste 2 douchegels en een shampoo, ik ga over allemaal nog een review schrijven want ze bevallen erg goed, ook de prijs vind ik meevallen, 5 p/st.

Dan het eerste seizoen van Gossip Girl! ik heb al zó vaak positieve dingen gehoord over deze serie dat ik hem gekocht heb, de prijs viel me ook erg mee, 19.95 voor het complete eerste seizoen valt reuze mee.

Als laatste een boek, ik ben gek op lezen en van dit boek heb ik het eerste deel ook al gelezen. Voor meiden die de Twilight Saga goed vinden is dit zeker een aanrader!




Bij de Tuinen heb ik dit masker van Himalaya Herbals gekocht, hij belooft een vette onzuivere huid op te knappen. De geur vind ik erg apart, hij ruikt naar wierook! dat is iets waar je van moet houden maar ik vind het best lekker.

Daarnaast drie lakjes van Catrice:
490 Iron Mermaiden, 050 Moulin Rouge Night en 540 Am I Blue Or Green?  €2,49 voor 10 ml.

En dan een miskoop, nepnagels van essence, er zit al lijm in dus je zou je er zo op moeten kunnen klikken en klaar zijn.
Dit is niet het geval want ze zijn best groot, ik moest ze echt allemaal korter veilen en toen ging al dat veilsel in de lijm en waren ze niet meer te gebruiken.

Onderaan een nagelveil van essence, hij heeft maar liefst 6 vlakken met verschillende functies, ik vind alleen de helft van de vlakken overbodig dus ook dit was geen goede koop.

xxxIsabel

5 opmerkingen:

  1. Am i blue or green is zo'n leuk kleurtje!
    Leuke spulletjes heb je gekocht, jammer dat de nepnagels een miskoop waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mij was de 6in1 vijl ook een groote miskoop...
    En Am i blue or green lijkt me wel een hele mooi kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dingen heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuke dingen!!! Ik heb van al die lakjes die jij hebt gekocht ook,en die vijl is GEWELDIG!! echt je krijgt er super mooie nagels van:

    xoxo
    farah van Fashionfabrice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey naamgenoot!
    Leuke blog! Ik vroeg me af of je van het masker nog een review gaat schrijven, want ik ben erg beniewd of het een beetje werkt (ik neem aan dat je een 'acne prone skin' hebt?). Zelf heb ik vrij veel last van acne en heb al veel dingen geprobeerd. Dit masker klinkt best wel goed.
    Groetjes Isabel

    BeantwoordenVerwijderen